Birmisafir inşallah. Kız ben o halde kendi arabamla tatile gittim yol gittim düşün yani😂ki çok ağır iğneler ilaçlar kullandım düşük olmasın diye. Kafa bile yapmıştı. Sonra bu böyle olmayacak dedik ve bşka doktora gittim. Kadın alttan muayene etti. Gayet temiz dedi. Ultrasondanda baktı. Senin hiç bişeyin yok dedi. Yerleşme kanamasıdır herkeste leke olacak hali yok ya dedi tabi ben 💃🏻💃🏻 Coştum. Çok şükür bugünlerime. Emin ol geçecek sen yeterki moralini yüksek tut ve asla üzülme.