Birmisafir ılık suda bol bol yapabilirsin sorun olmaz. Benimde olmuştu. Merak etme koyu renk devam ettiğine göre vücut dışarı atıyordur. Benimde 9da kanamam oldu 12. Haftaya kadar lekeli geçti 14. Hafta yine kanamam oldu ve çok şükür bitti o süreç. Bebek büyüdükçe lekeler gelecek orası iyice temizlenicek demişti dr. Doktorum bazen yerleşme kanaması böyle uzun sürebiliyor diye rahatlatmıştı beni. 7aylık oldu şuan❤️ Sıkıntı yapma.