kbratrkylmz gezentianne aiiyy ya bana da var gibi falan diyor pek emin konuşamadığı için bende emin olamadım. Neyse sizin olmuş bitmiş şükür darısı bekleyen bizlere
gezentianne kbratrkylmz Canım 5 sene evveldi🥰 Şimdi ikinciye hamileyim direkt sezaryen olucam 38-39′da. Herkese sağlıklı kolaylıkla dogum diliyorum
begmbegonya kbratrkylmz sormayın özel doktoruna güvenin kalmadı. İnşallah sorunsuzca kucağımıza alırız
616171_ kbratrkylmz özele gidiyorum bende bekleme taraftarıyım kendi sancımın geleceğini düşünüyorum çünkü gelmezse suni isterim nedense içimde hiç korku yok cahil cesareti mi acaba bilemedim😄
deletedmom43191 kbratrkylmz hayır almadım tabiki 🥰 tamamen doğal doğum yani epidural nedir bilmem yanından bile geçmem
1Ali 39+5te doğum yaptım doğru düzgün belirtim yoktu gece bir anda nişanım geldi sabah sancım başladı hastaneye yattıktan 3saat sonra doğumum oldu. İlk doğumumdu acticating labor egzersizini yapın bol bol çömelin fayda eder inşallah
kbratrkylmz 1Ali her türlü egzersizi yaptım galiba hurma ananas tüm tuşlara bastım olmayınca olmuyor 😅