mcansu kbratrkylmz valla baya uzundu süreç 😅😬 ama çokta gerekli miydi tartışılır 40 hafta gayet iyi doktorunuza kulak verin en iyisi
kbratrkylmz begmbegonya ay hemen de sezeryan demiş. Benim de sancım yok açıklık çok az bebek yukarıda ilk suni deneyelim dedi yine de
begmbegonya kbratrkylmz sormayın özel doktoruna güvenin kalmadı. İnşallah sorunsuzca kucağımıza alırız
kbratrkylmz Alpszn sormayııın bende tetikte bekliyorum. Km lerce yürüdüm merdiven indim çıktım egzersiz yok bıraktım hepsini boşuna yoruluyorum zaten diye of stresliyim zaten bi de yoruluyoruz iyice
Alpszn kbratrkylmz vallahi bende aynı sizin gibiyim artık isyanlardayım bıraktım egzersizi faln evde günlük işlerimi temizliğimi yapıyorum sadece yani insan yoruluyor kolay degil o egzersizleri yürüyüşleri yapmakta nolcaksa olsun moduna giriyor gelmedikçe dahada kafamıza takıyoruz inşallah bi an önce dogururuz allah yardımcımız olsun
Zeno kbratrkylmz yok bir tanıdığım Sibel hanıma gidiyor çok memnun ben sandım sizde o doktora gidiyorsunz
kbratrkylmz esraEb çok geçmiş olsun şuan bir sorun yok her şey normal aslında ama bir yandan da korkutuyor insan kararsız kalıyor özel hastane olunca
kbratrkylmz Alpszn dimi amaaan dedim zaten doğum sonrası çok yorucu bi süreç keyfimize bakalım saldım bende
kbratrkylmz 616171_ hayırlısı olsun inşallah valla benim ki ben beklemek istemiyorum falan baya korkuttu sizinki cesaretli yine devlet mi özel mi
616171_ kbratrkylmz özele gidiyorum bende bekleme taraftarıyım kendi sancımın geleceğini düşünüyorum çünkü gelmezse suni isterim nedense içimde hiç korku yok cahil cesareti mi acaba bilemedim😄
kbratrkylmz Zeno yaa hiç duymadım ismini aslında bende memnundum aslında ama ilk doğumda ki doktorum o kadar kesin konuşuyordu ki bu çok şüpheli konuşuyor bilememdim son dk golü yemek istemiyorum maalesef
gezentianne kbratrkylmz 42′de dogum yaptım son gün doğuma girmeden 1 saat önce mekonyum oldu midesi yıkandı sorun olmadı.Açılmam sancım hiç yoktu sizin 1-2 cm ise suni sancıyla belki cok rahat dogum yapabilirsimz.Benm açılmam yok diye suni önermedi 1 cm bile olsa denerdik ama 18 saati geçer ve dogum travması olur demişti
kbratrkylmz gezentianne aiiyy ya bana da var gibi falan diyor pek emin konuşamadığı için bende emin olamadım. Neyse sizin olmuş bitmiş şükür darısı bekleyen bizlere
Nadiya07 Bol bol sümmes sebila yessarahu Rabbi yessir vela tuassir Rabbi temmim bi-l hayr okuyun. İnşirah suresi Sübhaneke Atina duaları Ayet’el kürsi tavsiye ederim,
gezentianne obiranne3 Gününü geçince gelmezse gelmiyor bebek bence yaa. Ben de 42′de sezaryen oldm ultrasona göre 41′di.. 1 cm bile açılman olsa suni deneriz ama bu tabloda en az 18 saat sancı sürer dogum travması olur dedi..