Zahidedrn sadbut ilçedeyim normalde ilk 12 hafta dolunca doktorum burası senin için yeterli değil dedi oraya yönlendirdi. 12.haftadan itibaren gidiyorum o yüzden de denk gelmedi maalesef
Zahidedrn arasmoms_ özelde birkaç kez ağzım yandı açıkçası. O yüzden önceliğimi devlete verdim. Ama bulamazsam gideceğim mecbur teşekkür ediyorum 🌸
Zahidedrn Anne1924 bende Nihat beye gittim. İkili testimi o yaptırdı. O zaman ben kadın doğuma randevu alıp oraya söyleyeyim. Dedikleri tarihe de Nihat beyden randevu alırım. Çok sağolun valla. Kafamda netleşti şimdi. 🌸
Anne1924 Zahidedrn rica ederimm 🌸ben nihat beye tam 19 haftalık iken gitmiştim tam zamanı demişti detaylı ultrayon için bilginz olsun
bebegimm1633 Cansel_ay12 Kusura bakmayın yeni görüyorum nakit olursa 2.500 tl, kartla ise 2.700 tl. Eşim nakit ödedi.☺️
Elif-ayaz Zahidedrn şehir hastanesinde perinatoloji bölümü detaylı ultrason yapmıyor randevu alırken ayrıca belirtiliyor bu durum mecburen özel yaptırmak gerekiyor
anneoluyorumm13 Zahidedrn ben Bursa şehir hastanesi radyoloji ultrasondan randevu aldım ancak kasım ayından aldım randevumu birdaha bulamam diye randevu tarihim 20 Mart 😁😁😁😁😁😁
vasmandara Zahidedrn merhaba benim İznikteki doktorum Bilecik eğitim araştırmada Barbaros beyi önerdi, gayet iyi ilgileniyor dedi. Bursa’da yer bulamamıştım, Bilecik’te bulabildim