İkizlerim olduğu için perin
Anne1924 çok teşekkür ediyorum bilginiz için. Benimkiler ikiz oldukları için perinatoloji alanım açık. İhtisasta kontrole gitmiştim. Doktor detaylı ultrason için alan açtığında direkt hastanenin içinden mi randevu almamız gerekiyor. Çünkü ben çalıştığım için genelde mesai dışı muayeneye gidiyorum. Ona göre sabah kadın doğum doktoruna gideyim. Birde hemen sıra veriyorlar mı? Şuan 16.haftadayım. 4-5 haftalık zamanım var en fazla