1 haftadır tur yapıyoruz ve çok yürüdüm. Baya bı bütün gün yürüyüp durdum gezdim yani. Bir suru merdiven çıktım yokuş çıktım baya bı yordum kendimi. Belim çok ağrıyor ve sarı akıntım geliyor bir şey olmuş müdür diye korkuyorum. Bu kadar gezen ve herhangi bir sorun yaşamayan oldu mu aranizda