maviskokiz ben adetim bi gun yada iki gün gecmisi elimde O.T vardi onla bi yapayim dedim. Olmadigi kadar pik oldu . Suphelendim Cnku yumurlama olamaz diye düşünmüştüm günüm geçti diye. Sora test aldim iki tane farkli marka iksiinde de pozitif cikti. Ama cok silik bi şekilde gördüm. Kanda bile çok düşük çıkmıştı beta . Senin umudunu kirmak istemem ama insallah vardir bende böyle olmuştu. 33
. Haftamdayim 🌸