maviskokiz 
Bende de aynı durum var normalde adet tarihim dün gözüküyor ama çok düzenli değildir yani günü gününe adet olmam ama her ay mutlaka olurum
O yüzden 4 şubata kadar regl beklicem 🙁
Elimde
5 tame vardı adetten sonra iki tanesini aralıklarla yaptım ikinci çizgi çok belirsizdi hatta 23 inde doktora çıktım büyüyen yumurta yok Şuan demişti yeni yumurtluyor olabilir miyim acaba evet tam pik değil ama koyulaşma var dün akıntım vardı başkada testim kalmadı 🙁