kuzuannesi4234 Karabiber123 bende 36+4teyim ve baştan beri şehir hastanesine gittim dolu olursa ve almazlarsa nereye gideceğim bilmiyorum Sizin takipli olduğunuz başka hastane var miydi nerede doğum yaptıniz