Betulumcnmm şu an 36 haftalığım doğumumu orda yapıcam Allahın izniyle. Doğum yapacağım ortamı odayı görünce rahatladım açıkçası bir de öncesinde şehir hastanesinde refakatçi olarak da kalmıştım o zamanda memnundum o nedenle bu hastaneyi tercih ettim ama kesinlikle doğumda eşlik edecek ekip çok önemli o konuda biraz şans sanırım. Allah hepimizi iyi insanlara denk getirsin sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı 🤲🏻🌸