Sweet35 dem34 benimde uygulamaya göre 13 Şubat 40 haftalık olarak hesapladiklari zaman öyle görünüyor ama berat kandili olduğunu bilmiyordum çok güzel bı tesadüf 🤗
Tazeanne74 dem34 Doktorum 8 Mart tan sonra doğum olabilir dedi. Bekliyecegiz ve görürücez artık. Rabbim evlatlarımızı sağ salim kucaklarimiza almayı nasip etsin.
dem34 Ozlemss36 sağlıkla afiyetle alalım ben 13ü kendim seçtim berat kandili olduğu için isteseydim 14 de oluyordu:)
SeverBurcu dem34 ay çok güzel benimde İnşaallah o gün olur inşaaallaaaahhh 36 haftalık oluyorum o gün
dem34 Sweet35 benim planlı sezaryen olduğu için ben seçtim gününü darısı sizin başınıza Rabbim sağlıkla aldırsın yavrularımızı kucağımıza 🤲🏻🙂