Hilalaysu Kızlar merhaba ☀️ İsimli Hastane çıkışı ve kapı süsleriniz hazır mı? Hangi siteden yaptırdınız? Ben cinsiyeti yeni öğrendim güvenilir ve ürünleri güzel olan site arayışındayım. Önerebilirmisiniz🫶🐣
ayinpariltisi Hilalaysu hastane çıkışımı trendyolda homamia dan aldım gayet güzel geldi. Kapı süsünü de instagram baykuscraft yaptırdım istediğim gibi düzenlediler ve memnun kaldım ben de uzun araştırmalar sonucu karar vermiştim umarım fikir olur
mihraninannesi02 Hilalaysu <a href=“https://hizliresim.com/e4o0kbl"><img src=“https://i.hizliresim.com/e4o0kbl.jpeg” alt=“Resim Yükle”></a> Böyle yaptırdım ben 🌸🐣 kapı süsüm de hazır onu da keceperi_dunyasi sayfasından yaptırdım 🥰
Ebru_ebru Hilalaysu Merhaba ben yaptırmadım şuan 25+5 haftalığız kendim denedim yapamadım ama bir annemizin hesabını takip ediyorum buradan görmüştüm çok güzel yaptığı şeyler var bakın isterseniz ..
Hilalaysu mihraninannesi02 Ayy bayıldım hastane çıkışına hangi site yazarmısınız🥰🤍 sağlıkla gelsin minik
mihraninannesi02 Hilalaysu aminnn sizin bebiş de inşallah sağlıkla gelir 😍 aisebabyboutigue sayfanın adı
Ebru_ebru Zembek ilk bebek heveslendim bir deneyeyim dedim olmadı o da🙈🙈🙈 Pratik bebek kapı süsü diye googleden bakmıştım 😂😂
olivia77 Ben instagramda bi sayfaya yaptırmıştım annebebek_susleme ismi. Yapan hanımefendi çok anlayışlı çok kibar bi kadındı hatta sonrasında sohbet etmişliğimiz bile vardı sonuna kadar tavsiye ederim ☺️🩷
hakkah24 olivia77 ben de bu sayfadaki ürünleri çok beğendim ama emin olamadım bazı kötü ilgisiz yorumları vardı var mı fotoğrafı siz de acaba
Ebru_ebru Zembek Siz kendiniz mi yaptınız ? Yaa çok teşekkür ederim güzel düşünceniz için çok mutlu oldum… 🥰 El becerim yok benim öyle maalesef o yüzden yapamadım sanırm 🤷♀️
birkizanneesi Kapı süsü ve yastığını kendim yaptım hastane çıkışı isimli alayım dedim sonra vazgeçtim aldığım isimsiz hastane çıkışları da gayet güzel isimli anı küpleri yaptırdım tarağı da isimli bence yeterli öyle şatavata gerek yok