Kızlar 17 ocak pik, 19-20 ocak çatlama günüm. Dün gece peçeteye çok açık pembe leke geldi adet olcam sandım ama bugün hiç gelen yok. Beyaz akıntıya dönüştü. İnternete baktığımda yerleşme kanaması olabilir diyorlar. Ama testlerim negatif. Yerleşme görüp testi birkaç gün sonra pozitife dönen var mı aranızda? Ben mi çok kandırıyorum kendimi acaba hevesli olduğum için