Sendenbanakalan Ebruebos evet birde ilk idrar degil nasip deyip kan verdim beklemedyim inşallah hayırlısı olur
Ebruecrin Sendenbanakalan ayyy canım benim hayırlı olsun senin adına çok sevindim Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 bende çok istiyorum banada dua eder misin 🙏🏻♥️😘
FRVP20 Sendenbanakalan ara ara sizin adınıza denk geldiğimi hatırlıyorum şimdi postu görünce sevindim sizin adınıza sağlıkla kucağınıza alın inşallah gözünüz aydın 🥰
Sendenbanakalan FRVP20 Allah razı olsun dogrudur hatta gecenki postta bel ve kasık igne batma hissiyatım oldu demiştim demkki tutma gibi bşyde oluyor dogruymş yani rabbim isteyen herkeze versin💜🦋