___Ebruli___ nurismommy canım ben de hafif ince bir çizgi var bende acile gidip kan tahlili ver en azından için rahatlwr eğer yakında hiç bekle git
nurismommy ___Ebruli___ acile gitsem yaparlar mı ki hastaneler kırılıyor ve çok kalabalık ne yapsam bilemedim
___Ebruli___ nurismommy tabiki de yaparlar ben şiddetli bel ağrısı ve kasık ağrısı ile acile gittim %80 enfeksiyon olabilir diye düşündüm ve gebelik şüphesi de olabilir dedim doktora ona göre tahlil yapıldı 1 saat sonra sonucum çıktı gebesiniz dedi günüme 6 gün vardı
nurismommy ___Ebruli___ ay olmazsa gideyim bugün ya eşim de hiç sevmez hastane işlerini ikna edebilirim insallah
___Ebruli___ nurismommy ahahaha niye sevmiyor ki benimle mecbur gelmek zorundasın dersin🥰😂 sonuçta ikinizden bir parça varmı yokmu onu öğrenecek… Benim eşim çalıştığı için izin kesinlikle yok 1yil olmadan.. komşumu çağırdım gece onunnla gitmiştim
___Ebruli___ nurismommy ohh hadi bakalım hayırlı haberlerini bekliyorum bak bende heyecanlandım şimdi 🥺🤣😍♥️🥳🌺
Elifkoccc nurismommy canım bence de özele gidin devlette şuan sağlam giren hasta çıkıyor kendimden biliyorum inşAllah bebiş varsa bir de virüs kapmayın Allah korusun insanı yataktan kaldırmıyor şuan ki salgın Allah hayırlı haberler almanızı nasip etsin 🙏🏻
nurismommy ___Ebruli___ amin canım yazarım hemen buraya zaten bende heyecanlandım belim ağrıyor sabahtan beri zaten inşallah hayal kırıklığı yaşamam
nurismommy Elifkoccc bende o yüzden pek gitmek istemedim açıkçası olmadı yarın sağlık ocağına giderim diye düşünmüştüm yarın inşallah hayırlı haberlerle geleceğim 🤲🏻
KubraYksl1 Ssozdmr genelde 5 dk için de doğru sonuç verir gebelik testleri ama sen yine de kan testi ver daha sağlıklı olur.
nurismommy Artı medde çok fazla kötü yorum vardı bende bugün farklı marka aldım awox ilk 5 dakika içinde çektim ince silik bir çizgi var çıplak gözle daha iyi görünüyor ama
Elifkoccc nurismommy ay sanki çok silik var yarın kan ver canım kesin orda çıkar inşallah bebiş vardır ☺️
nurismommy Elifkoccc Zeynep8 Bu da testin açılmış hali emin olamadim açtım flaşla baktım vallahi var ince çizgi kızlar 🤭