Ssozdmr Reglime 5 gün var , 2 kimyasal gebeliğim oldugu için belki dedim test yaptım ilk testi yaptıgımda negatif diye bıraktım sonra 1-2 saat sonra bı baktım çift çizgi sizce hamile olabilir miyim ?  
sutlukahve_ Ssozdmr kuruma çizgisine pek benzemiyor istersen testi tekrarla veya kan ver netlessin inşallah güzel haberler alırsın
Baciko Ssozdmr bu test artımed erken gebelik testi dimi. Ben sabah ilk idarla yaptım pozitif neyse öğlen predictör early aldım negatif cıktı
Malefizs Ssozdmr canım testi suya tut çizgilerin olduğu kısmı yani. Eğer ikinci çizgi giderse kuruma çizgisidir gitmezse gebelik vardır bende böyle olmustu
Ssozdmr Kızlar güncel test artimed hızlı test silik birşeyler var ama 😂😂 yine anlayamıyorum yorum sizin 