hanims Deniiizzz eğitimle alakalı genelde numara veriliyor, yada hastanenin gene okulu olup olmadığını soruyorsunuz. onlar ilgili birime aktarıyor. sonra adınıza kayıt yapıyorlar
Deniiizzz hanims benim yakınımda Zeynep kamil hastanesi var önünden geçerken gebe okulu diye bina görmüştüm o zaman direkt oraya mı gidip görüşmek gerek.
hanims Deniiizzz evet evet, devlet hastanelerinde de oluyor. benim hamileliğn başlarında söylemişlerdi. esenler kadın doğuma gitmiştim kan testleri vs için o zaman bir kitapçık ile söylemişlerdi.
ttazeannee agustosboceklerim2 ben gittim çok memnun kaldım her gebe mutlaka gitmeli doğuma bakış açınız tamamen değişecek
Birhayalimvr agustosboceklerim2 benim 2 hafta oldu cok eglenceli gidin sizde dogum bebek bakimi hamilelikte beslenme gibi konular anlatilacak yeni insanlarlada tanisiyorsun iyi oluyor valla