ben geçen hafta takipli olmadığım bi hastaneninkine gittim, bence gidilmeli. çok güzel geçiyor. sorulu cevaplı olduğu için kafanızdaki herşeyi sorabiliyorsunuz. hatta takipli olduğum bahçelievler medipolde de 6 şubatta olacak oraya da gideceğim. her hastane kendi işleyişini anlatıyor, ebeler, hemşireler, doktorlar baya keyifli oluyor yanş