FtmaGlr hastanelerin kan saati genelde 9-12 arasi yaninsiz randevunuzu beklerseniz cok cok gec kalirsiniz. Ben gitmeden once aradim seker yuklemesi yaptiracagimi soyledim. 8 bucukta gelirseniz iyi olur dedi. Doktorumsa saat 10 da baslayacakti. Ben direkt 8 bucukta kan alma biriminde teste basladim. İstem raporunu sonradan sisteme girdiler. Once aclik zamani kan aliyor, glikozu ictikten 1 saat ve 2 saat sonrasinda toplamda 3 kere kan aliyorlar. Damariniz iyiyse zaten damar yolu aciyorlar tekrar tekrar delmiyorlar kolunuzu. Benim damarlarim inceyde damar yolu acamadi o yuzden 2 kolda 3 kere kan aldilar ama inanin korkacak hic bir sey yok, 3 saatte bitiyor zaten test hastanede bekleyin o surecte ben 1 bardagi gecmeyecek sekilde su icmistim izin vermislerdi. Oturun sakin sakin bekleyin zaman akip gidiyor zaten