miroscumm ben gebelik çıkınca söylemiştim testim pozitif diye gebelik artı başka değerlere daha bakıldı ve ebeye yönlendirdi aile hekimi. O gün cumaydı pazartesiye kalırdı normalde sonuçlar ama ebem saat 4 gibi ara çıkmışsa konuşuruz demişti 4.30da sonuçlar çıkmıştı beni arayıp güzel haberi vermişti🥹