ErsBegAs çocuk gelişim mi okudunuz😂 doğru söylüyorsunuz. Yani kendi oğlumda 4 yaşında evet bazen yapmak istemiyor beni çıldırtacak konumda ama ağlamıyor bişey için. Ama yapmayacağımı bildiği için ağlamıyor. Eğer yapılacak bişeyse zTen yapıyorum ama saçma bişey istiyorsa istediği uygun değilse hayır dediğim zaman oğlum daha üstelemez onu. Eğer yapabiliceksem ama o an uygun değilsem oğlum yarın yapalım derim tamam der. Yani kolay kolay hayır demem. Ama dersem de asla beni geçemez. Oğlumdaki sınırları seviyorum çizgi film bile YouTube açmadan önce bana sorar istediği herşeyi izleyemez izlediği herşeyden haberim vardır. Habersiz elini tutup onu açamaz. Çünkü haberleri de görüyoruz toilet bilmem ne diye bişey çıkmış YouTube da kafa çıkıyor klozetten onu izleyen bebeler tuvalete gidemiyormuş. Şimdi ben dikkatle büyüteceksem herşeyden haberim var. Ama gayet de özgür, her istediği oyun, oyuncak, kutu oyunları birlikte resimler birlikte yapıyoruz gündüz kreşte yeterince istediği herşey oluyor. Sadece hayırla hayır, Tv de kısıtlı, birinin evine gidince kısıtlı dağıtmadan şımarmadan oynayacak bu kadar onun dışında özgür. Evde kanepe tepelerinde zıplaması da serbest(başka evde yapamaz sadece kendi evinde)