Gebelek 4 yaş sendromu maalesef benim en zorlandigim donem oldu, sizin sinirlarinizi deniyor su anda. Ne kadar ileri gidebildigini, aglayarak neleri yaptirabildigini. Normal bir gelisim donemi aslinda ama biz anne babalara bolca sabir gerekli, net ve kararli olun aglayarak bir seyi soylediginde onu yapmayacaginizi net soyleyin. Ben su sekilde yapiyorum belki size fikir olur benim de oglum 4 yasinda. Oncelikle bir sey icin agladigi zaman yapmayacagimi aglamadan soylemesi gerektigini soyleyip neden agladigini soruyorum. Soru sordugum zaman hem kafasi dagiliyor anlatmak icin aglamasini durduruyor, aglaman bitince bakariz istedigin seye diyorum istedigi seyi yaptirmak icin bi sure sonra susuyor ve beklentiye giriyor ben de mantik cercevesinde cozum sunmaya calisiyorum genelde istedigi seyi de oteliyorum eger mantikli diilse. Anlatabildim mi bilemiyorum ama cok benzer seyleri yasiyoruz biz de.