Hasret18ayaz Mavikizkaracocuk 17+3 hep aynı yerden vuruyor sol karın boslugum ve sol kasigim oğlumda tam tersiydi oda hep sağdan vuruyordu ama oğlum daha hareketli bir bebekti kızıma göre
Mavikizkaracocuk Hasret18ayaz yaa bizim bebiste ultrason da fikir fikir ama ben hissedemiyorum çok demek ki