İyi gecelerr🖐
Bebek hareketlerini göbeğinizin neresinde hissediyorsunuz ona göre hissettiklerimi anlamlandırmaya çalışacağım :) 19+5e girdik bazen bazı şeyler hissediyorum ama yerinden emin olamadım özellikle foto atar işaretlerseniz çok sevinirim :)