sevgiaslanerr Eliffyamann benim de devlette hep tersler karşıma çıktı 32de rapor için devlete gittim ilk defa nstye girdim randevum 4deydi nstye 3bucukta girdim kadın demediğini bırakmadı ben kapatıp gidecektim bak senden başka kimse yok randevun kaçta olursa olsun sabahtan gel yaptır bir daha vs o da odada dizi izliyordu burada ben strese girdim aşırı midem bulantı sesleniyorum yok beni bırakıp sigara molasına gitmiş nstden ağlayarak çıktım oradan doktora gittim dedim normalde özeldeyim ama çalışmaz almak için geldim dedim burun kıvırmalar vs bakmadı bile ultrasonla reziller resmen
Eliffyamann sevgiaslanerr aynısı canım aynısı, benide bağladı gitti sigara kokuyordu geldiğinde, dümdüz yatırdı tansiyonum düştü büyük ihtimal başım dönmeye başladı sonra çözdü gitti sonucu söylemedi bile
lilii4 Eliffyamann bilmiyorum emin değilim ama uyarı vs yapılır diye düşünüyorum ben şikayet ettim açıkçası
Eliffyamann 2minnakannesi0 aynısını dedim içimden buraya yazmak istemedim o şekilde devlete mecbur gidenler var diye ama bolca dua ettim devlete mecbur olanlara yardim etsin rabbim
Fatmanur12345 Eliffyamann var tabi canım olmaz mı ben 6 haftalıkken kürtaja alacaklardı ordan kaçar gibi çıkmıştım özele gittim bebeği gördük şimdi tam 30 haftalık olduk
Vlog1345 bazılarında doktorlarda olmayan ego var. Ben oraya gelmişsem bana sağlık hizmeti vermek zorundasın git dizini evinde izle senin maaşın bizim vergilerimizle veriliyor deseydin
Masalceylan Vlog1345 ay gerçekten ya sanki para ödenmiyor onlarada mecburi bize bakıyorlarmış gibi davranıyorlar
Eliffyamann Vlog1345 yok canım o diyor ki ben seni düşünüyorum buraya gelip devlete para yediriyorsun özelde sadece muayene ücreti verirsin bursa vergilerle lac katını veriyorsunuz akıllı olun kaşıkla verip kepçeyle alıyorlar diyor, beni uyarıyor birde
Eliffyamann Neferut yazıklar olsun, ne amaçla böyle davranıyorlar bilmiyorum ama el kadar bebeğin canını tehlikeye atmak için akli dengesinin düzgün olmaması gerekiyor, bu meslek sabır işi sabrın yoksa yapmayacaksın
Neferut Eliffyamann evet çok insan cekemiyorsan git özelde çalış bide. Devlette çalışıyorsan vatandaşa en güzel şekilde hizmet sağlayacaksın buna mecbursun. Kimse kafanıza silah dayamıyor bu mesleği yap diye .
Masalceylan Eliffyamann onlarami kalmış bunu düşünmek laf olsun torba dolsun hesabı boş yapmışlar yani sizde asla hakkınızı yedirmeyin kimseye bide hamilesiniz insanlarda azıcık merhamet kalmamış cidden
Eliffyamann Masalceylan yok kalmamış gerçekten cevap verince sinir oldular büyük ihtimal sonucumu bile söylemediler eve gidebilirsin diyip yolladılar
sehnazz000 Eliffyamann dayaklık ağzına 2 tane çakacaksın bir daha kimseye öyle davranamıcak Hayır bedava çalışıyormuş gibi davranıyorlar köööpppek gibi yapmak zorunda
kardelenimm Eliffyamann sizin adınıza üzüldüm 🥹 hem özel hem devlet takipliyim hatta devlette yatışım oldu ebesinden doktoruna hemşiresinden yemek saati gelen ablaya kadar herkes o kadar iyiydi ki. İnanın insan olmakla alakalı bi durum bu yazık gerçekten
Eliffyamann kardelenimm sizin için çok sevindim ama gerçekten çok üzücü bir deneyim oldu benim için, allah böyle insanlara mecbur olanlara yardım etsin inşallah kolayca doğumları olsun
2633 Eliffyamann aynen aynı sıkıntılar Eskişehirdeki devletlerde de var ne yazık ki tabi hepsi çürük elma demek işini hakkıyla yapana haksızlık olur ama çoğu böyle sanki babalarının hayrına bakiyolarmis gibi davraniyo devlet hastanesi ama sanki SGK ücretini biz odemiyomusuz gibi saçma sapan davraniyolar
Eliffyamann 2633 allaha havale ya ne diyeyim, yazık böyle kutsal bir mesleği yapmak herkese nasip olmuyor keşke hakkıyla yapsalar