Mor-kelebek benimde ilk böyleydi arkadaşım da yapmıştım testi eşi görmesin ayıp diye kutusuna koyup eve geçince evde çöpe atarım diye düşündüm yinede arada bir bakıyorudum çubuğa….. aradan bir saat geçti evime geldim aklıma geldi çantadan çıkarıp çöpe atayım dedim bir baktm ki ne göreyim az silik çift çizgi vardı😅🤭 akşama ağrılarım arttı kasık ve bel ağrısı ( bel fıtığım ttut sandım ) şikayetlerimi dile getirdim tahlil yapıldı sonucum 10.08 çıktı 🤭 şuan 15 haftalık gebeyim ♥️😇