Sevvalaksen Merhabalar yakın zamanda başıma aynı durum geldi kaşıntım ya da yanmam olmadığı için dikkate almamıştım doktorum rahim ağzı uzunluğumu ölçerken fark etti çok yoğun mantarın var dedi fitil kullandım şu anda geçti şükür
Minervabunny Sevvalaksen aaa mantar da olabilir yanii zaten yaygın bir şeymiş mantar sanırım regl olmama az kaldı bittikten sonra gideyim mutlaka teşekkürler
seynepon Minervabunny dr muayene etme ihtiyacı hissetmedi normal olabileceğini söyledi ilaç falan da vermedi ben de rahatladım çok sık sık gelmiyor günde ½ parça dediğim gibi kokusu kaşıntısı da yoktu bilemedim
Minervabunny seynepon benim de bat 1 şubat geç yumurtlama sebebiyle bugün awox test yaptım yine negatifti artık dönmez değil mi :/ siz ne zaman nasıl öğrenmiştiniz🌸
Sevvalaksen seynepon Gyno Lomexın diye bir fitil kullandım kutunun içinden 2 tane çıkıyor 3 gün arayla o fitili vajinal yoldan kullandım çok kaşıntı yapıyor koyduktan sonra ama dayanılmayacak kadar değil sonrasında akıntılarınız artıyor gün içerisinde daha sonra da azalıyor