İlk defa böyle bir şey oldu ve bu ay gebelik haberi aldım kaşıntım yok, parçada kötü koku yok, yanma yok. Peçeteye pütürlü donuk jel kıvamında minik parçalar geliyor ezildiğinde krem gibi pürüzsüz dağılıyor. Acaba rahimdeki değişimden mi sizde böyle bir şey oldu mu yarın dr randevum var, şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için🍀🌿