Dün acilde ilk defa nts de sancı çıkmış sonlara doğru 1-2 kere ben birşey hissetmiyorum dedim. Doktor haraket mi ettin sancı çıkmış sonda dedi. Dedim nts ortasında bebek haraketleri az diye sola döndüm ondan olmuş o zaman dedi. Sancıya mı bağlı haraketlere mi o zaman ntsde millet film izliyor tlf konuşuyor vs vs haraketliler devamlı onlar sancı çıkıyor devamlı demek ki. Ben tlf bile kapatıyorum cihaz etkilenmesin diye. Yani sırf haraket ettim diye sancı var diyorsa bu cihaz olmayan sancı için müdahale edecekler.