Leyla2525 yaa şehir hastanesi dimi bende yaşadım benzerini, 5 gün sonra sezaryen günümdü biraz sancım olduğu için doktorum muayeneden sonra bana dediki birşey yok ama rahatlamak için bu gece ne olur ne olmaz burada kal serum takılsın takip edilsin yarın yine bakayım gelince ben sana, kağıt vereyim git acilden yatışını yapsınlar sadece kontrol amaçlı olacak dedi. Tamam dedim kağıtla beraber gittim tekrar nst çektiler ultrason baktılar, ebe geldi diyorki yakınınız burada mı eşyalarınızı alsın sezaryene alıcaz sizi 😵💫 dedim benim salı günü zaten sezaryenim var doktorum baktı sadece kontrol için gönderdi beni buraya sabah gelip kendisi bakacakmış. Ebe bana dediki ona sen karar veremezsin zaten 38 haftalıksın beklemene gerek yok hemen alıcaz seni hazırlanman lazım 🤷♀️ yok dedim imza attım çıktım kendi günümde kendi doktorumla yaptım doğumumu. Saçma saçma hareket ediyorlar 5 dk önce kendi doktorum gördü zaten 9 aydır ona gidiyorum bütün sürecimi biliyor sana kaşeli kağıt göndermiş ve sen beni ameliyata almaya çalışıyorsun. Koskoca hastanede memnun olmadığım tek yer acil. Gittiğim bütün poliklinikler bütün servisler çok iyiydi.