İlk doğumum suni sancı oldu sancilar gelince yoğun hiç istemem tekrar ama başa gelen çekilir 2
Doğumum kendi sancilarim kendi sancilarim olması gerektiği gibi 3.ye 15 haftdayim bu nasıl olur bilmiyorum sağlıklı olsun gerisini çekeriz kafasindayim şuan🤭