gezginanne_ tek isim isterdim. Öncelikle ilk okula başladığım an evde ikinci ismimle okulda ilk ismimle seslenirlerdi kafam çok karışırdı. Sonra ortaokula geçtim deneme sınavlarında ismimi kodlamak bana zulüm gibi gelirdi herkes sınava başlarken ben adımı kodlamakla uğraşırdım. En sonda evlendiğimde kızlık soyadını kullanmak istedim bu seferde baktım bir sürü isim çok çirkin oldu. Ayşe Fatma Yıldızoğlu Yılmazoğlu gibi örneğin. İkisinden birini sildireyim dedim ama ikisi de ayrı ayrı bendim vazgeçemedim. Okuldan tanıdığım birisi sallıyorum isimleri Fatma dese dönüp bakmıyorum. Ailemden biriside Ayşe derse dönüp bakmıyorum şu yaşımda hala bir karmaşa benim için.