Mehtapi Bende asel i düşünmüştüm,Aysel derler dediler bana da😅gerçekten her isme olumsuz yorum geliyor ,çok can sıkıcı bu durum.Hediyeliklerini kıyafetlerini falan hepsini isimli yaptırdım ,vazgeçersem çöp olacak hepsi.Ondam dolayı iki isim mi koysak diye düşündüm