Mervemth benim adet sancısı çok olurdu bazen dayanamaz gece kalkıp hap içerdim. İlk hamileliğimde gece sabah kdr kabız oldum sandım onun gbi bi ağrı vardı sabah kdr wc gittim durdum ama aslnda yoktu sabahı nişanım geldi hastaneye gittim 6 cm açılman var dediler ve ben sancı hissetmiyordum. Yani bence adet sancısıyla bunun pek alakası yok yanı bnde öyle oldu