Nst düzenli sancılar çıkıyor 100 ü gördüm 80-60-40 diye gidiyor bir cm açılma var karnım sertleşiyor ama öyle bıçak saplanması gibi ağrılarım yok sadece kasılmala ve sertleşme hissediyorum ciğer geliştirici yapıldı alttan muayene edildi bebek baya aşağı inmiş denildi, bu sancıları hissetmemek normal mi acaba ya 100 leri görünce ağrı hissetmek mi lazım