Kadiss evet karsta yapacağım. Başta Erzurum düşünüyordum ama orada da özel odayı vermiyorlarmış boşuna gitmiş olacağım burada harakani devlet hastanesi evimize çok yakın daha kolay olur. Çoğu kişi korkuttu ebeler çok sert doğumhane temiz değil sen sancı çekerken yan tarafta başka bir kadın doğuruyor dediler bende biraz korktum ama böyle sizin yazdıklarınızı okuyunca içim rahatladı