Merhaba kızlar, geçen hafta pazartesi akşam vurdum iğneyi. Bugün iğne sonrası 7. günüm. Benim baya gazım var ve bağırsaklarım çok çalışıyor. İğne etkisi mi acaba. Sizde durumlar nasıl? İlk denememde 11. gün silik çıkmıştı. Bu sefer en erken 12-13 te yapıcam testi.