Buglemadaaden benimde kayıplarım var bilirim. Nedensiz bizmikisi de . Bu yüzden daha sıkı takip edilmeli. Ben perinatoloji takipliyim sende öylesin sanırım. Onlar zaten ince ince ayrıntılı bakıyorlar. Aklına takılan her soruyu sormalısın sonuçta buradan sana yardım edeceğimiz çok bişey yok. Her gittiğinde sorularını sormaktan çekinme. Niye neden demekten korkma, biz sormadan aklimizdaki soruları bilemezler.