Buglemadaaden kan değerlerine bişey demedi mi peki? Yani normal yükselmemis ya hani. İhtimalleri söylemesi gerekirdi. Bir dahaki gittiğinde sen sor niye böyle diye belki o zaman sorularının cevabını alırsın. Şuan bizim gördüğümüz sağlıklı bir yükselme olmadığı. Ne kadar geç döllenme de olsa betanin 2 katı yükselmesi gerekir. Sonuçta döllenmiş ve değerin çıkmış sadece adet tarihinin düzeltilmesi yapılır. Sağlıklı değilse de eğer üzülme daha ileriki haftalarda bunları yaşaman daha zor oluyor. Her iki güne bir kan ver yükselip yukselmediğini kontrol et.