Ceku256
Tugbaturkoglu61
Kızlar bende tam bu konuyu araştırıyordum benim bat30 Aralık Pazartesi kan verdim 145 çıktı çarşamba 226 Beni çok korkuttular dış gebelik,kimyasal gebelik ya da sağlıksız olur diye şimdi sizleri okudum Umut oldunuz benim iki kat artmadı ama %56 oranında artmış normal mi sizce pazartesi tekrar kan vereceğim