15 Ocak gebeliğimi çok silik bir şekilde idrar testinde öğrendim sonra ertesi 16 Ocak kan verdim beta 23 çıktı 3 gün sonra 19 Ocak kan verdim 45 çıktı aynı hastanelerde vermedim bu arada ilki devlette ikinci özelde bi hafta sonra yani dün 26 ocakta tekrar kan verdim özelde betam 480,1 doktor bi tık beklediğimizin altında dedi ama %60 artış var görünüyor sizde yorumlarınızı yazarsanız sevinirim