Nananan
Nananan benim oğlum da uyku ve davranış konusunda şuan öyle sanırım yaklaşık 3 e kadar biraz böyle olacak.bu konuda kendinizi çok üzmeyin.eşinizle işgili konuda kendisiyle konuşup net olun.eşiniz dikkat etmeli.çocuklar zorunlu olarak bu süreci yaşayacak zaten.ama iki ayrı fikirde olduğumuzu hemen anlayabiliyorlar.bu nedenle eşler hemfikir olmalı çocukların yanında.bazen biz de çatışıyoruz eşimle,hayat bu iniş çıkışlar olur,biz anneler daha çok vakit geçiriyoruz çocuklarla,bize destek olmalılar ama işte 🤷♀️çok yüklenmeyin kendinize zaten hamileymişsiniz.🌸