Kızlar oğlum 2 yaş 2 aylık neredeyse bu birkaç gündür biraz grip gibi hasta olmuştu şükür düzeldi ama bununla beraber iyice düzeni bozuldu ama tek sebebi hastalık da değil eşimin çok hatası var uykusu düzenliydi saatinde uyuyurdu ara sıra uyumak istemiyordu zor uyuyordu ama yinede uyuyordu eşim istediği saatte uyusun milletin çocukları öyle dedi gec ışıkları kapatamiyorz şuan Kendi kendine uyuyana kadar bütün ışıklar wc açık sonra hep şaka yaptı çocuk ağladıkça oy oğlumu annesimi üzmüş dövmüş dedi öyle deme çocuğu benden uzaklaştırıyorsun dedim devam etti milletin çocuğu öyle değil böyle şu söyle değil böyle ve sonuç ağlama krizleri bana hiç gelmiyor ben yaklaşsan kaçıyor herşeye ağlıyor bir huzursuzluk var ama sebebi iki yaş sendromu mu yoksa eşimin oyl çok davranmasinin etkisi varmi yada nazar mı
Belki de kardeşi doğacak yakında onu mu hissediyor bilmiyorum bir yorum yapın kızlar n yapcam ben ya doğumuma da 17 gün var
Bu çocuğun bu hali nazar mı eşimden dolayı mı iki yaş sendromu mu ne ya böyle ne uyku kaldı ne düzen ne durdan anliyor ne birşeyden önceden böyle değildi