Kocamanailem_ Benimde bugün odası tamamen kuruldu, perdesi lambası geldi. Boya bitmişti zaten kıyafetlerinin kalanını yarın yıkayacağım. Sonra mobilyanın tozunu alıp odayı temizleyeceğim halısını kargoya vermişler eşyaları yerleştireceğim 🤭 ardından bebek odası tamamen bittiği gibi diğer odalar ve ev kalıyor sanırım buzdolabı hazırlığı yapmayacağım. Hastane süslemesini de yapmayı planlamıyorum hem maddi olarak yeteri kadar harcama yaptım hemde sanırım hastane odası süslemeye bir ben ısınamadım. Bir kaç yerde bebeğini kaybeden annelerinde aynı katta yattığını ve üzüntülerini okumuştum içim burkuldu, hediyelik falanda mevlütte veririm diye düşündüm.