31+4. Hafta en son kontrole gittik kilogramı 1800, boyu ise 40 cm di. Doğum pozisyonunda olduğunu söyledi doktorum ki zaten artık hareketlerini aşağıda hissediyorum. Özellikle hıçkırıklarını yalancı sancım 28. Haftadan sonra 2 kere falan girdi 40 dakika kadar sabit ve dinlenince geçti. Bunu doktoruma söylediğimde biraz aşağıda olduğunu ve 36. Haftaya kadar ağır iş, egzersizden, fazla yürüyüşten uzak kalıp dinlenmemi söyledi. Artık kontrollerimiz 2 haftada yani 15 günde 1. Bir yandan beyim durmuş durumda çamaşırların yarısını yıkadım, yarısı duyuyor, ev için temizlik, buzluk hazırlığı ama ben sürekli uyumak istiyorum. Bütün işlerim kaldı size tavsiyem bu haftalara kadar bekletmeyin normalde enerjiğimdir ama maalesef kendimde o gücü bir türlü bulamıyorum. Yapılacak bir ton iş var belkide çok olması zihnimi yoruyor ve yorgun hissediyorum. 33. Gibi yanı Şubat 6 gibi ilk Nst’mize gireceğiz açıkcası heyecanlıyım. Bebeğin hareketleri oldukça kuvvetli hatta tarif etmek gerekirse acı değilde, içim çekilir gibi olduğu oluyor. 🤭☺️ Bu ay vitaminlere ek folatım düşük çıktığından kaynaklı folik asit’e başlattı doktorum 1 ay kullanacağım. Bunun yanı sıra kan sulandırıcı coraspine 35. Haftaya kadar devam etmem gerektiğini söyledi.
Kullandığım vitaminler ve ilaçlar
Magnezyum
Oroferon
D vitamini ( eczaneden takviye) damla geç yükseltiyor ve verimli değil.
Folikasit
Coraspin
Lansor
Umarım sizler içinde faydalı olmuştur. Sizlerin ne gibi tecrübeleri bulunmakta benimle paylaşırsanız çok sevinirim.