Glyg Denemeye önümüzdeki ay devam edeceğiz artık inşallah isteyen herkesin gönlüne göre olsun kızlar 😔🙏💜
Zycey Glyg hayırlısı olsun canını sıkma o geleceği zamanı biliyor allahtan ümit kesilmez bende yıllardır bekliyorum 🤲Allah isteyen herkesi mucizelerle karşılaştırsın 🙏
gmzeekl Glyg inovitanın testi ile yaptım sabah silik çıktı dayanamadım artımed de vardı elimde onunla denedim onda hiçbirşey çıkmadı kan vericem en doğrusu o inşallah pozitif olur 😒🙏🏻
Tutuuu gmzeekl ya benim adet geçen ayın 4ündeydi. Flo batımı 7sinde gösteriyo yumurtlamamda 23ünde oldu hesap olarak hamileysem 10 günlük oluyor. İdrarda test yaptım ama negativ silik çizgi bile yok acaba burdan dönermi🥲bir kaç kez bulantı gibi bi şey yaşadım kasıklarımdada agrı oluyor zaman zaman şeffaf sulu akıntımda var
gmzeekl Tutuuu testler her zaman doğru sonucu vermiyor biliyoruz bunu sen umudunu kaybetme geç döllenme de olabilir
Glyg Kızlar ayın 10 unda adet olmam gerekiyordu normalde hiç aksamaz halen olmadım test yaptım çift çizgi çıktı biraz silik ikinci çizgi ama ne bu noluyor geçen hafta doktora gitmiştim beta düşük dedi tekrar gitmeli miyim beklemelimiyim sizce
Glyg Adetime 1 hafta kala kan verdim erken olduğu için çıkmamış olabilir mi var mı böyle bi ihtimal şuan adetim 2 gün geçti
Glyg gmzeekl pozitif çıktı beta 2871 demekki acele ettim erken gittim şimdi adetim 5 gün geçti sonuç pozitif
gmzeekl Glyg ay çok mutlu oldum ya allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin muayene oldun mu peki kese gördün mü ❤️
Glyg gmzeekl Kan vermeye gittiğimde alttan muyane yaptı kese gibi bişey var dedi keseye benziyor dedi bide kan bakalım dedi sonuçlar için yeniden pazartesi gidicem görüşmeye bakalım
Glyg gmzeekl Çok teşekkürler son adet tarihine göre 8 haftalık olduk kalp atışı duyduk heyecanlıyız ama kanama alanı var dedi doktor kesenin hemen yanında kontrollerime gidiyorum bakalım inşallah sağlıkla atlatacağım bu süreci
gmzeekl Glyg ay hadi sağlıkla kucağımıza alalım bebelerimizi bende aynnı durumdayım kanama alanı var çabucak gecsin bu sıkıntılı günler inşllah tam kaç günlük oldun suan
Glyg gmzeekl ya hadi inşallah neden oluyor acaba sende de varmış ilk duydum çok üzüldüm şu kanama alanı olayını ama allahtan iyi gidiyor bi yanım korkulu bir yanım heyecanlı 🙂62 gün
gmzeekl Glyg inan hiç bilmiyorum nedenini ilk gebeliğimde hiçbir sorun yoktu biraz azalma var ama şükür 🙏🏻benimde 66 aynıyız hemen hemen 😇