gmzeekl Kızlar selam bat bu tarihlerde olanlar ovulasyon günleriniz nasıl geçiyor takip ediyor musunuz
Glyg Selam kızlar önceki denemede adetim gecikti doktora gittim kan testim hgc yüksek çıktı kese gördü hemen sonra adet oldum kimyasal gebelik dedi şimdi bat 10 Şubat inşallah bu sefer güzel bir haber bekliyorum sabretmek o kadar zor ki
Tutuuu gmzeekl ya benim adet geçen ayın 4ündeydi. Flo batımı 7sinde gösteriyo yumurtlamamda 23ünde oldu hesap olarak hamileysem 10 günlük oluyor. İdrarda test yaptım ama negativ silik çizgi bile yok acaba burdan dönermi🥲bir kaç kez bulantı gibi bi şey yaşadım kasıklarımdada agrı oluyor zaman zaman şeffaf sulu akıntımda var
Lina61 İki gündür falan kasıklarda geceleri hafif ağrı oluyor anlamadım adet belirtisimi değilmi diye
gmzeekl Lina61 inşallah adet belirtisi değildir 🙏🏻 bende de kasıklarımda doluluk hissi var ara ara sancılanıyor inş.adet belirtisi değilidr
Glyg gmzeekl bendede doluluk hissi ve sancı var hafif hafif kızlar normal midir ya inşallah olacak çok hevesliyim
gmzeekl Glyg inovitanın testi ile yaptım sabah silik çıktı dayanamadım artımed de vardı elimde onunla denedim onda hiçbirşey çıkmadı kan vericem en doğrusu o inşallah pozitif olur 😒🙏🏻
Glyg Ben dayanamadım kan testi verdim birazdan sonuç alacağım ufak sancılar oluyordu sürekli olması tuhafıma gitti bi doktora gözükmek istedim bakalım bekliyorum kızlar
Zycey Glyg hayırlısı olsun canını sıkma o geleceği zamanı biliyor allahtan ümit kesilmez bende yıllardır bekliyorum 🤲Allah isteyen herkesi mucizelerle karşılaştırsın 🙏