Busra333 ya benım öksürüğüm kaldı. Broşlarım doluymuş. Ventolin kullanılıyormu. 22 hftalık oldum. Ikı gun kullansam ıyılesıcem bence ama bılemedım. Kontrole de gıtmeyecegım soramadım da kımseye. Saglık ocagındakı doktor kullansan ıyı olur ama kullanmanın zararı olurmj ben bılmem dedı. Ben de boyle kaldım. Her gun oksuruyorum balgam var öksürdukce gelıyor zaten. Kuru degıl.