Nigdeli kesinlikle doktora gitmelisiniz. Benim eşim geçenlerde bahsettiğiniz şikayetlerle eve geldi gecesine acile gitti atom serum aldı biraz kendine geldi ama ertesi gün yine aynı oldu tekrar acike gitti doktor sıradan soğuk algınlığı ilaçları yazmış kullandı ama düzelemedi iyiye gideceğine hep kötüye gitti özellikle öksürmekten uyuyamıyordu bile. 1 hafta öyle çekti en sonunda ben dedim böyle olmayacak göğüs hastalıklarına falan git. Gitti doktor influenza teşhisi koymuş ilaç verdi yine bir sürü.ilaçlarını düzgün kullandı ki normaldr kullanmaz ama o kadar acı çekiyordu ki dayanamadı. 15 gün hastalık çekti. Şimdi iyi çok şükür.
Ben 32 haftalık hamileyim 3 buçuk yaşında da kızımız var bizr bulaşmasın diye evde karantinaya aldı resmen kendini.
Demem o ki 36 yaşındaki sapasağlam adamı bu hale getirdiyse o hastalık hamile bir kadını çok daha zorlar Allah korusun.
Muhakkak sana da verilecek ilaçlar vardır. Örneğin bende idrar yolu enfeksiyonu oldu bu durumda hamilelere manurol verilir genelde manurol etki etmedi bana doktor hamileler için üretilmiş bir antibiyotik verdi onu kullanıyorum. Sen de git doktora evde geçmez o hastalık daha kötü olursun Allah korusun